לכרגע אין משלוחים, רק איסוף עצמי
היפהיפ חנות קישוטים ואביזרים לימי הולדת, אירועים ומסיבות
דברו עם חנות אביזרים לאירועים וימי הולדת

בלוג

לחגוג את הולדת התינוק החדש בסטייל

לחגוג את הולדת התינוק החדש בסטייל

לרגל לידת התינוק כל המשפחה והחברים נרגשים וממתינים לראות את הפעוט המתוק שהצטרף למשפחה. בישראל נהוג לערוך חגיגה לרגל הולדת התינוק, כשאת המסיבה עורכים באולם או גן אירועים יוקרתי, אך יש המעדיפים לחגוג באווירה אינטימית ולכן מזמינים את האורחים לאירוע בבית. במידה ונולד תינוק זכר הרי כשמונה ימים לאחר הלידה נהוג לערוך ברית, בבית, באולם אירועים מפואר או בגן אירועים יוקרתי המציע אווירה טבעית.

עיצוב אירוע מרגש לרגל הולדת התינוק

כשמארגנים אירוע לרגל הולדת התינוק או התינוקת, חשוב להתחשב בעיצוב האולם/ גן האירועים, אך כשעורכים אירוע אינטימי יותר בבית המשפחה, השמיים הם הגבול בכל הקשור לעיצוב האירוע! בעזרת תכנון מוקדם, תוכלו לעצב את מסיבת החלומות שלכם עבור התינוק הרך! בין אם מדובר בקישוטים, אביזרים למסיבות, עוגות מעוצבות ואפילו כלים חד פעמיים מיוחדים, אין סוף לשילובים המיוחדים שתוכלו לעשות בין האלמנטים השונים, על מנת להגיע לעיצוב המושלם, שיהלום את האירוע והשמחה.

עליכם לזכור כי היולדת הטרייה עדיין עייפה אחרי הלידה ותשמח לקבל עזרה בהפקת המסיבה בבית. תוכלו לרכוש קישוטים לאירוע, לעצב את השולחנות, לרכוש מתנות לאורחים ולארגן הפעלות שונות. עזרה זו תשמח ותרגש את היולדת והיא לעולם לא תשכח את האירוע המושקע שארגנתם או סייעתם להפקתו.

ומה עם מתנה ליולדת המאושרת?

את המתנה כדאי לרכוש מראש כדי להפתיע את ההורים הטריים באירוע ולהעניק שי מקורי וייחודי. לרוב, רק המשפחה הקרובה מגיעה לבקר את היולדת מיד לאחר הלידה, מאחר וידוע כי היא זקוקה לשעות שינה ולמנוחה. את המתנה ניתן לשלוח ליולדת עוד בזמן שהותה בבית החולים, אך כדי שלא להכביד על הזוג עדיף להמתין מספר ימים ולשלוח מתנה איכותית ומקורית לביתם, או להגיע לביקור ולהביא את המתנה אתכם.

חשוב לזכור כי ההורים הטריים זקוקים לחפצים רבים עבור התינוק. עם זאת, לרוב הם ירכשו מראש את הפריטים הגדולים לחדר התינוק, ביניהם שידת החתלה, עריסה, אמבטיה לתינוק, עגלה וכיוצא בזה. למעשה, אתם יכולים ליצור קשר עם ההורים הנרגשים ולשאול אותם האם הם זקוקים לפריט מסוים עבור התינוק או ליולדת הטרייה, או לרכוש מתנה מקורית ושימושית. לחלופין, תמיד תוכלו להביא לאירוע הנערך לרגל הולדת התינוק צ’ק או שובר לקניית מוצרים בחנות לתינוקות.

במידה ואתם מעדיפים לרכוש בעצמכם מתנה ליולדת, הרי יש מבחר עצום של מארזים מדליקים הכוללים פריטי לבוש לתינוק, קרמים, סבונים ומוצרי טיפוח טבעיים ליולדת או לתינוק, משטחי פעילות עם צעצועי התפתחות המותאמים לשלב הראשון לחייו של התינוק ועוד.

רעיונות מדליקים למתנה לתינוק וליולדת

כאמור, יש מגוון רעיונות למתנות מדליקות עבור התינוק והיולדת, כל שעליכם לעשות הוא לחפש בחנות מתנה בהתאם לתקציב שבחרתם מראש. כמו כן, תמיד תוכלו לסייע להורים הנרגשים להכין מסיבה מקורית בבית עם , עוגה מדהימה, אוכל טעים, בלונים ססגוניים המנופחים בהליום וכדומה.

מעבר לכך, תוכלו להפתיע את היולדת עם מתנה שימושית ונפלאה כמו מנשא מבד כותנה 100%, תיק מעוצב ונוח לעגלת התינוק עם חלוקה פנימית נוחה וכיסים לאחסון בקבוקי שתייה וטלפון נייד, כלי מיטה ומוצרי טקסטיל ועוד. בין המתנות הפופולריות ניתן למנות גם מזרני פעילות המתקפלים לתיק נוח לנשיאה, שמיכות פיקניק מעוצבות, סט בגדים לתינוק מאיכות גבוהה, מובייל מעוצב, בובות רכות ונעימות כמו ינשוף שינה ועוד שלל פריטים מדליקים וייחודיים.