לכרגע אין משלוחים, רק איסוף עצמי
היפהיפ חנות קישוטים ואביזרים לימי הולדת, אירועים ומסיבות
דברו עם חנות אביזרים לאירועים וימי הולדת

בלוג

כך תארגנו יום הולדת בנושא מיקי מאוס

כך תארגנו יום הולדת בנושא מיקי מאוס

הילדים שלכם אוהבים מאוד את מיקי מאוס ושאר דמויות המועדון של מיקי? כאן תוכלו למצוא טיפים שימושיים שיסייעו לכם לארגן מסיבת יום הולדת מיקי מאוס בצורה הכי מושקעת וייחודית שיש. נציין מראש כי כל ההמלצות והטיפים בנושא עיצוב הבית, הפעלות יום הולדת מיקי מאוס ושולחן הכיבוד, אינם דורשים הכשרה, ציוד מיוחד או השקעה כספית משמעותית. כאן תוכלו ללמוד איך לארגן מסיבת יום הולדת שמחה בעיצוב של מיקי מאוס מבלי להיקלע להוצאות גבוהות או ימים שלמים של עבודה.

רשימת אביזרים שכדאי להשיג עבור יום הולדת מיקי מאוס

בנוסף לכלים חד פעמיים, קישוטים, הפעלות ופרסים בנושא מיקי מאוס, כדאי לרכוש/להכין גם את הפריטים הבאים על מנת לייצור אווירה שמחה : אוזניים של מיקי מאוס ומיני מאוס, הזמנות למסיבה בעיצוב מיקי מאוס, בגד עם הדפס של מיקי/מיני מאוס בעבור חתן/כלת השמחה, פיניאטה בצורה אוזני מיקי מאוס, שירים וסרטים של מיקי מאוס.

הקישוטים הנכונים למסיבה חיוניים ליצירת אווירה מרגשת, שמחה ומהנה. לקראת המסיבה נהפוך את החלל לעולם צבעוני ושמח – עולמו של מיקי מאוס. הצבעים של מיקי מאוס הם אוזניים בצבע שחור, בגד בצבע אדום ונעליים בצבע צהוב. תוכלו לעצב את החלל כולו ב-3 הצבעים האלו עם מפה של נקודות אדומות, סרטים צהובים וקישוטי אוזני מיקי מאוס בצבע שחור (אפשר להכין לבד עם בריסטול שחור).

בלונים הם פריט חובה בכל מסיבת יום הולדת. בעבור יום הולדת מיקי מאוס אפשר לבחור מראש בלונים מודפסים עם דמיות מיקי מאוס, או לחילופין לבחור בלונים בצבע שחור, צהוב, אדום ולבן (הצבעים של מיני מאוס). אפשרות נוספת תהיה בלונים בצבעים של ורוד, שחור ולבן בעבור מסיבת יום הולדת מיני מאוס. המשקיעים יוכלו להוסיף בלוני דיסני בדמות של מיקי מאוס שיעמוד לצד כיסא יום ההולדת או יקבל את פני האורחים בכניסה.

את הקירות תוכלו לקשט בשרשראות של גזרי נייר בצורת ראשו של מיקי מאוס, שלטים, דגלים ותמונות של מיקי מאוס וחבריו. אם תקפידו לבחור קישוטים בצבעים שחור, אדום, צהוב ולבן תצליחו לייצור חלל יום הולדת מעוצב, שמח ומרשים.

עיצוב שולחן יום הולדת בסגנון מיקי מאוס

את השולחן תכסו עם מפה בהדפס דמויות מיקי מאוס או במפה בצבע אדום/שחור/צהוב. את הכלים החד פעמיים תוכלו לבחור מתוך סטים של כלים לימי הולדת עם הדפס דמויות מיקי מאוס. למראה מסוגנן יותר תמשיכו באותו קו עיצוב המתמקד בצבעי מיקי מאוס גם בעיצוב שולחן הכיבוד. אם יש לכם בבית דמויות של מיקי מאוס, מיני מאוס, דונלד דאק, דייזי דאק וגופי, תוכלו לפזר אותם בין קערות הכיבוד או להניח על השטיח בעבור משחק של הילדים.

את כל הכיבוד על השולחן תוכלו לעצב בצורת ראש של מיקי מאוס. ללא השקעה רבה תוכלו לייצור פיצות בעיצוב ראש של מיקי מאוס, עוגיות, כריכים, מאפינס ועוגת יום הולדת. אל תשכחו לחלק לאורחים זוג אוזניים של מיקי מאוס בכניסה אל המסיבה.

להזמנות עברו לצפייה בקטלוג ליום הולדת מיקי מאוס באתר היפהיפ .