כללי
- HIPHIP הינו אתר אינטרנט, המוכר מוצרים שונים ללקוחות שנרשמו אליו באמצעות יצירת חשבון או כאורחים (להלן: “האתר”) האתר מופעל ע”י ישאלינור ייעוץ בע”מ מספר ח.צ. 512157603 (להלן: “החברה”).
- החברה מאשרת ללקוחותיה ולאורחיה גישה ורכישה דרך האתר בכפוף לתנאי השימוש המפורטים בתקנון זה (להלן: “התקנון”) בכל מקום בתקנון בו נכתב “החברה” הכוונה גם ל”אתר” ולהפך, וכן למי מטעמם.
- בתקנון זה נעשה שימוש בלשון נקבה לצורכי נוחות בלבד, ושימוש זה כולל גם פנייה בלשון זכר ו/או רבים.
- תקנון זה מהווה את הבסיס לשימוש באתר והוא בלבד מסדיר את היחסים המשפטיים בין החברה לבין המשתמש באתר. שימושך באתר מהווה הסכמה לתנאי תקנון זה ולשאר התנאים המופיעים ו/או שיופיעו באתר בעת שימושך. ככל שאינך מסכים למי מתנאי התקנון ו/או התנאים הנוספים באתר, הנך מתבקש להימנע מלעשות כל שימוש באתר מכל מין וסוג שהוא, לרבות הרשמה לאתר ו/או רכישת מוצרים באמצעות האתר.
- מכירת המוצרים לא מיועדת למכירה סיטונאית ו/או למכירה חוזרת (קניית מוצרים מהאתר לצורך מכירתם לצד שלישי).
- החברה ו/או מי מטעמה לא יהיו אחראים ולא יישאו בכל נזק ישיר, עקיף, תוצאתי או מיוחד, שייגרם למשתמשת באתר ו/או לצד שלישי, כתוצאה משימוש או רכישה באמצעות האתר, שלא על פי תקנון זה, לרבות הפסד הכנסה ו/או מניעת רווח שיגרמו מכל סיבה שהיא.
- ההחברה שומרת לעצמה את הזכות לשנות את התקנון מפעם לפעם על פי שיקול דעתה הבלעדי, וזאת ללא צורך במתן התראה ו/או הודעה קודמת, בכפוף לכל דין. הנוסח האחרון כפי שהינו מופיע באתר הינו הנוסח המחייב.
- בכל מקרה של סתירה בין הוראות תקנון זה לבין מידע המתקבל ממקור אחר, יגברו הוראות תקנון זה.
- החברה עושה מאמצים לוודא שהמידע המוצג באתר הינו המידע השלם והמדויק, אולם עשויים להופיע באתר אי דיוקים ו/או שגיאות, בתום לב והחברה לא תישא באחריות כלשהי לעניין מידע זה.
- בנוסף, האתר עשוי לכלול קישור לאתרים או מאפיינים של צדדים שלישיים, לרבות באמצעות פרסומת, תמונות או מידע. יתכן והמידע באתר יכלול תוכן של צדדיםבנוסף, האתר עשוי לכלול קישור לאתרים או מאפיינים של צדדים שלישיים, לרבות באמצעות פרסומת, תמונות או מידע. יתכן והמידע באתר יכלול תוכן של צדדים שלישיים שאינם נשלטים ו/או קשורים לחברה. למען הסר ספק, החברה לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לשירותי או מאפייני צד שלישי כאמור לעיל. החברה רשאית לפי שיקול דעתה הבלעדי להסיר כל קישור מהאתר ו/או להוסיף קישורים נוספים.
- מבלי לגרוע מכלליות האמור ומבלי לגרוע מכל סעד או הליך אחר, מובהר כי, החברה תהא רשאית למנוע לפי שיקול דעתה הבלעדי והמוחלט גישת משתמש אשר, ביצעה ו/או ניסתה לבצע באתר פעולה כלשהי בניגוד לכל דין ו/או להוראות תקנון זה ו/או שיש בה כדי לפגוע בדרך כלשהי בחברה ו/או במוניטין שלה, ו/או ברישומים האלקטרוניים של האתר, לרבות קליטת הפרטים כפי שהוזנו על ידי הלקוח, יהוו ראיה סופית לנכונות הפעולות אשר בוצעו על ידי הלקוח באתר.
- פרשנותו ואכפרשנותו ואכיפתו של תקנון זה ו/או כל עילה משפטית הנובעת מהשימוע על פיו, לרבות תוקפם ופרשנותם של הוראות התקנון, ייעשו בהתאם לחוקי מדינת ישראל, ויתבררו במקרה הצורך בבית המשפט במחוז מרכז בלבד. במקרה של סתירה בין הוראות דין קוגנטיות החלות להוראות תקנון זה תגברנה הוראות הדין החל. בכל שאלה ו/או בירור הנוגעים להפעלת האתר ולפעילותו ניתן לפנות ישירות לשירות הלקוחות של החברה (באמצעות פרטי הקשר המפורטים בתקנון זה). החברה תעשה את מירב המאמצים להתייחס לכל פנייה בהקדם האפשרי.
אופן השימוש באתר
- תנאי השימוש באתר שלהלן, מגדירים, בין השאר, את אופן השימוש באתר וכן מסדירים את אופן הזמנת המוצרים.
- “משתמש”/”לקוח” באתר הינו כל מי שעושה שימוש בפונקציות האתר, הן במישרין והן בעקיפין, לרבות מבצע רכישה, מבקר, גולש ו/או על כל שימוש אחר, בין אם דרך מחשב, נייד או כל דרך אחרת.
- כל משתמש מצהיר, מסכים ומתחייב לעמוד בכל התנאים הבאים:
א. לא להעביר, לאסוף או לעשות שימוש בתכנים ו/או בפרטים ו/או בכל מידע אחר הנמצא באתר בין אם המידע כאמור שייך לחברה ובין אם לצד ג’.
ב. לא להעלות לאתר תוכן בלתי חוקי או תמונות המציגים אלימות, עירום (לרבות חלקי), אפליה, תוכן הפוגע בצד שלישי, תכנים פורנוגראפיים או בעלי רמיזה מינית, תכנים הכוללים השמצות, בריונות, הטרדה, התעללות, איומים, התחזות או הפחדה של אנשים או ישויות, מידע פרטי או סודי. החברה תהא רשאית לסיים מיידית את השימוש של משתמש העובר על האמור לעיל ו/או למנוע ממנו כל שימוש באתר בעתיד.
ג. לא לעשות כל שימוש באתר לכל מטרה שהיא בלתי חוקית, פוגענית מחבלת אשר תפריע, תשבש, תשנה, תשמיד, תפגום, תגביל, תחבל או תשפיע בכל דרך אחרת על פעולתו התקינה של האתר בכל דרך שהיא, לרבות ומבלי הגבלה, וירוסים, תולעים, סוסים טרויאניים, תוכנת ריגול, תוכנה זדונית או כל אמצעי או טכנולוגיה משמידה או משבשת אחרת. - המשתמש רשאי לבצע שימוש בשירותי האתר למטרות חוקיות בלבד לפי כל דין, בהתאם לתנאי התקנון, בתום לב ולשימושו האישי בלבד, ולא למטרה אחרת, לרבות אך לא רק, לצורך מכירה חוזרת ו/או הצגה ללא היתר באתרים אחרים ו/או ביצוע רכישות שאחת או יותר ממטרותיה הנה מרמה ו/או ביצוע כל מעשה ו/או מחדל שיש בו כדי לפגוע באתר ו/או בפעילותו התקינה ו/או בצדדים שלישיים.
- המשתמש באתר מצהיר כי הינו מקבל את כל האמור בתקנון זה, על סעיפיו השונים ומסכים לנהוג על פיהם.
המוצרים המוצעים באתר ומחיריהם
- התמונות המוצגות באתר הינן להמחשה בלבד וייתכנו הבדלים בין המראה ומפרט המוצרים כפי שנראים בתמונה לבין המוצרים בפועל. ככל שנפלה טעות כלשהי כגון בתיאור הפריט או במחירו, הדבר לא יחייב את החברה, ובכל מקרה החברה לא תישא באחריות כלשהי העולה על ערך הפריט הנרכש וכן בכל נזק שאינו ישיר ו/או תוצאתי. מבלי לגרוע מהאמור לעיל, מוסכם ומובהר, כי החברה תשתדל לעשות את מיטב יכולתה על מנת להציג תמונות מדויקות ומידע מדויק ככל האפשר.
- המכירה דרך האתר הינה בכפוף למלאי הקיים במחסני האתר והחברה. החברה אינה מתחייבת להחזיק בכל עת מלאי של כל הדגמים ו/או המוצרים שתמונותיהם מופיעות באתר.
- כל מחירי המוצרים כפי שמופיעים באתר נקובים בש”ח (שקלים חדשים). המחירים כוללים מע״מ, אם הוא חל לפי הדין ואינם כוללים דמי משלוח.
- החברה משתדלת להקפיד ולעדכן את מחירי המוצרים ודמי המשלוח באתר בזמן אמת (להלן: “המחירים(” עם זאת, המחירים באתר מתעדכנים מעת לעת ולפיכך עלולים להיווצר פערים בין המחיר בעת איסוף המוצר לעגלת הקניה לבין עת השלמת הליך הזמנה. אם עודכנו המחירים לפני שהושלם תהליך ההזמנה, יחויב הלקוח לפי המחירים המעודכנים. למען הסר ספק, החברה לא תישא באחריות כלשהי הנובעת ו/או קשורה לפערי המחירים כאמור.
- החברה רשאית לעדכן ולשנות את המחירים ללא צורך בהודעה מוקדמת ולפי שיקול דעתה הבלעדי. המחיר המחייב הוא המחיר שנמסר ללקוח בעת השלמת הליך הזמנה.
- תיתכן שונות בין מחירי המוצרים באתר לבין מחירי המוצרים בסניף.
- החברה רשאית לפרסם ו/או להציע למשתמשי האתר מבצעים ו/או הנחות וכל הטבה אחרת בתנאים שנקבעו על ידה ולפי שיקול דעתה הבלעדי. החברה תהא רשאית להפסיק כל הטבה כאמור באופן מידי וללא הודעה מוקדמת.
- ככלל לא יינתנו כפל הנחות/הטבות על פריטים הנמכרים באתר (אלא אם יצוין אחרת). בכלל זה, לא ניתן יהיה לממש קופונים (קוד מימוש) המקנים הנחה ו/או הטבה כלשהי בגין פריטים בסייל. תנאי המימוש של הקופונים ו/או מבצעים מתחלפים כפי שיפורט עם פרסום הקופונים ו/או המבצע. מובהר כי, במקרה של החזרת פריט שנרכש בהנחה/הטבה או תוך שימוש בקופונים (קוד מימוש), הסכום שיוחזר ללקוח יהיה הסכום ששילם בפועל לאחר הנחה/הטבה, לא יינתן החזר על קופונים (קוד מימוש).
- יובהר בזאת, כי חלק מהמוצרים הנמכרים באתר, אינם נמכרים בחנויות הפיזיות של החברה ולהיפך.
הרשמה לאתר, דיוור ואופן ביצוע הרכישה
- הרישום לאתר ייעשה באמצעות כפתור ייעודי.
יובהר כי, לקוח ירשום את עצמו לאתר פעם אחת בלבד, באמצעות יצירת חשבון אחד. החברה שומרת לעצמה את הזכות להסיר חשבונות כפולים. - לבחירת הלקוח אם לבצע הזמנה באתר לאחר הרשמה לאתר או ללא הרשמה לאתר.
- לקוחות מועדון – HIPHIP CLUB -בכניסה לאתר וטרם הרכישה באתר יש להזדהות כחבר מועדון.
- בטרם הרכישה באתר הנך נדרש למלא את טופס ההזמנה, עם פרטי המזמין ואמצעי התשלום (להלן: “טופס ההזמנה”) מילוי הפרטים הנדרשים בטופס ההזמנה באתר הינו תנאי מוקדם לביצוע הרכישה באתר.
- לשם הבטחת ביצוע ההזמנה במהירות, ביעילות וללא תקלות יש להקפיד על מסירת כל הפרטים באופן נכון ומדויק. אחריות למילוי הפרטים חלה על הלקוח המזמין בלבד. החברה לא אחראית על הזנת פרטים שגויים ועל תקלות כלשהן שהתרחשו כתוצאה מכך, וכן לא תישא בכל הוצאה הקשורה לכך.
- מסירת פרטים כוזבים הינה עבירה פלילית והעושה כן צפוי להיחשף להליכים משפטיים, פליליים ואזרחיים. החברה שומרת על זכותה לבטל הזמנה בכל מקרה של הגשת פרטים כוזבים, חלקיים או לא מדויקים.
- הרכישה באתר תבוצע בכפוף לאישור העסקה ע”י חברת האשראי. במקרה בו לא אושרה העסקה ע”י חברת האשראי תקבל המזמין הודעה מתאימה וחשבונה לא יחויב בגין העסקה. לאחר מכן, המזמין יוחזר אל דף התשלום ויתבקש להזין אמצעי תשלום חלופי. אחריות למילוי הפרטים חלה על המזמין בלבד, האתר לא אחראי על פרטים שגויים שהוזנו.
- השלמת הליך המכירה מותנה באישור ואימות העסק, למען הסר ספק אין בחיוב הלקוח ו/או בשליחת הודעת האימות בכדי לאשר שהמוצר קיים במלאי ו/או לחייב את החברה בהספקת המוצר.
- עם סיום הליך המכירה ישלח לדואר האלקטרוני של המזמין מסמך המכיל את פרטי העסקה כנדרש על פי חוק (להלן: “מסמך פרטי העסקה”).
- במקרה והודעת אימות ו/או מסמך פרטי העסקה לא נמסרו ו/או התקבלו אצל הלקוה כאמור לעיל, מכל סיבה שהיא, הלקוח יפעל ללא דיחוי ליידע את החברה על כך.
- בעת הרשמה לאתר, מוצעת אפשרות הרשמה לדיוורים הרשמיים של האתר. לקוח אשר מעוניין להסיר עצמו מרשימת הדיוור לאחר שנרשם, יכול לעשות זאת ללא קושי דרך הלינק בתחתית הדיוור שהתקבל או בכתב לשירות הלקוחות של החברה.
- החברה שומרת לעצמה את הזכות להעביר תזכורת ללקוח אודות סל הקניות שטרם הושלמה לגביו ההזמנה, באמצעות שליחת דוא”ל לכתובת שהוזנה על ידי הלקוח.
- שליחה של הודעות על ידי האתר בכל דרך שהיא לרבות דוא”ל ו/או SMS כחלק מתפעול האתר ו/או כחלק ממתן שירות למשתמשי האתר כגון: שליחת הודעת אימות, כהגדרתה לעיל, תזכורות לצורך השלמת הזמנה וכד’ אינה מהווה “מסר פרסומי”. המשתמש מאשרת בזאת שליחת הודעות כאמור על ידי האתר.
- מובהר כי שירות החברה באתר ו/או התקנון לא ייחשבו להצעה בלתי הדירה למכירת מוצרים, הזמנת המשתמש תחשב להצעה וקיבול יתבצע בעת האספקה בפועל.
ביטול עסקה על ידי המשתמש/ת באתר
- הלקוח רשאי לבטל בכתב עסקה בכפוף ובהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן תשמ”א – 1981 לרבות התקנות מכוחו (להלן “החוק”) ולאמור לעיל ולהלן
- לקוח רשאי לבטל את העסקה ולקבל החזר כספי החל מיום עשיית העסקה ועד 28 ימים מיום קבלת ההזמנה, או מיום קבלת מסמך פרטי העסקה כנדרש על פי חוק, לפי המאוחר מבינהם.
- בהתאם לחוק, הלקוח רשאי לבטל עסקה באחת הדרכים שלהלן: בטלפון; בדואר אלקטרוני; באינטרנט בקישור ייעודי בדף הראשי באמצעות מסירת הודעה בכתב על ביטול ההזמנה בכל אחד מהאמצעי ההתקשרות המצוינים לעיל ומפורטים בתקנון זה. בהודעת ביטול על הלקוח לפרט את שמו ומספר הזהות שלו, ואם נמסרה הודעת הביטול בטלפון – יש לספק את מספר הטלפון של משלם ההזמנה.
- על אף האמור לעיל, ובהתאם לחוק, אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש רשאי לבטל עסקה, בתוך ארבעה חודשים מיום עשייתה, מיום קבלת המוצר או מיום קבלת מסמך פרטי העסקה, לפי המאוחר מבניהם, ובלבד שההתקשרות בעסקה כוללת שיחה בין החברה לבין הלקוח כאמור (ובכלל זה שיחה באמצעות תקשורת אלקטרונית). החברה תהיה רשאית לבקש מהלקוח שלעיל תעודה, כמפורט בחוק, המוכיחה כי הוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש, לפי העניין.
- במקרה של ביטול שלא עקב אי התאמה כהגדרתה להלן, תחזיר החברה בתוך 14 יום מיום קבלת ההודעה על הביטול, את אותו חלק ממחיר העסקה ששולם על ידי הצרכן, תבטל את החיוב בשל העסקה, תמסור עותק מהודעת ביטול החיוב וככל שהלקוח שילם דמי משלוח, סכום זה לא יוחזר עם ביטול העסקה.
- כל החזר כספי שיינתן על ידי האתר יועבר אך ורק לכרטיס האשראי דרכו שולמה הרכישה, בניכוי דמי משלוח (ככל ונגבו) ובהתאם ללוחות הזמנים של חברת האשראי. למען הסר ספק, החזר כספי יבוצע בהתאם לתשלום בפועל.
- ביטול ההזמנה לפני שליחת המוצר או המוצרים ללקוח (לפני יציאתם ממחסני האתר) לא יחויב בדמי ביטול. ביטול ההזמנה לאחר שליחת המוצר או המוצרים (לאחר יציאתם ממחסני האתר) יחויב בדמי משלוח. החזר כספי יינתן בהתאם להוראות החוק אך לא יינתן על מוצרים שהוזמנו בעיצוב ומיתוג אישי, מוצרי מזון ומוצרים בסיילים.
- אין בזכותו של צרכן לבטל עסקה כדי לגרוע מזכותה של החברה לתבוע את נזקיה במקרה של החזרת מוצרים שערכם פחת כתוצאה מהרעה משמעותית במצבם בזמן שהיו ברשות הצרכן, לרבות במקרה של החזרת מוצר שנעשה בו שימוש, שאריזתו נפתחה או נפגמה, שניזוק, שנפגם, שהתקלקל ו/או שספג פגיעה כלשהי. כן מתבקש הלקוח, על מנת להימנע מגרימת נזק למוצר, להימנע מעשיית שימוש במוצר ולהחזירו ללא כל פגם ו/או קלקול מכל מין וסוג שהוא.
- הזכות לביטול העסקה לא תחול על מוצרים המפורטים בחוק ובין השאר, במקרים הבאים: א. מוצרים שהוזמנו בעיצוב ומיתוג אישי; ב. מוצרי מזון; ג. מוצרים בסיילים
- החברה אינה אחראית לשימוש שיעשה הלקוח ו/או המזמין שלא בהתאם להוראות היצרן ו/או החברה ו/או כל הוראה אחרת הנוגעת לשימוש במוצרים.
- המשתמש יבדוק את המוצר מיד עם קבלתו ויודיע לחברה אם המוצר שהתקבל פגום או שונה מהותית מכפי שהמופיע באתר.
- במקרה של ביטול עקב פגם במוצר או אי התאמה בין המוצר לבין הפרטים אשר נמסרו לצרכן בנוגע למוצר או עקב אי-אספקת הנכס או השירות במועד שנקבע לכך או הפרה אחרת של תנאי החוזה (“אי התאמה”) תחזיר החברה, בתוך 14 ימים מיום קבלת ההודעה על הביטול, את אותו חלק ממחיר העסקה ששולם על ידי הצרכן בגין המוצר הפגום, תבטל את החיוב בשל העסקה, תמסור עותק מהודעת ביטול החיוב ולא תגבה דמי ביטול כלשהם מהצרכן. יודיע על כך הלקוח לחברה בכתב, תבוצע בדיקה מולו ובמידת הצורך יתואם המועד לאיסוף המוצר.
- החזרות והחלפות (שלא בשל פגם) יתבצעו בסניף יש להגיע לסניף עם החשבונית אשר נשלחה במייל ו/או הוכחת קניה.
א. החזר כספי יינתן בהתאם לחוק (עד 14 ימים).
ב. החלפות יינתנו עד 28 ימים מתאריך קבלת הפריט.
ג. החלפת המוצר תתאפשר כאשר המוצר תקין, לא נעשה בו שימוש, נמצא באריזתו המקורית, כמו כן, לא ניתן להחזיר מוצר אכיל או במיתוג אישי. - מוצרים שנרכשו בתנאי “מכירה מיוחדת” (למשל 1+1, מוצר שני ב-50%), יוחזרו על פי אותם תנאי הרכישה (בהחזרה של כל המוצרים), ככל שיוחזרו רק חלק מהמוצרים, החזר כספי ו/או זיכוי (לפי העניין) יינתן בהתאם לשיעור ההנחה היחסי שניתן בפועל בגין המוצר, בעת הרכישה.
- זיכוי/החלפת מוצרים תתבצע בסניף או במשלוח בכפוף למדיניות ביטול והחזרת מוצרים כפי שהינה מופיעה בסניפי החברה, בתוך 28 ימים, בצירוף חשבונית בלבד, ובלבד שהמוצרים לא נפתחו ו/או לא נפגמו (המוצר ו/או האריזה) ושלא נעשה בהם כל שימוש.
ביטול עסקה ע”י החברה ו/או האתר
החברה תהא רשאית לבטל עסקה או מכירה, כולה או חלקה, במקרים כגון:
- אם הופר סעיף מסעיפי תקנון זה ו/או מכל מסמך מחייב ו/או תנאי מתנאיו של שירות שהוצע על ידי האתר;
- אם יתגלה כי הלקוח הזין פרטים שגויים בעת הרישום לאתר ו/או ביצוע ההזמנה;
- אם בוצע מעשה או מחדל אשר עלול לפגוע באתר ו/או בצדדים שלישיים כלשהם, לרבות לקוחות, עובדי וספקי החברה ו/או האתר;
- אם השימוש באתר הווה ו/או אפשר ו/או עודד ו/או סייע לביצוע מעשה הנחזה כבלתי חוקי על פי דיני מדינת ישראל;
- כאשר הלקוח חב חוב כספי לאתר ו/או לחברה וכבר חלף המועד לתשלומו;
- אם נפלה טעות כלשהי, לרבות טעות סופר ו/או תקלה בתקשורת ו/או כל תקלה טכנית אחרת אשר שבשה את מחיר המוצר ו/או את תיאור הפריט באתר, ו/או במשלוח המוצר;
- במקרה של מניעה ו/או עיכוב מחמת כוח עליון, כדוגמת, אך מבלי לגרוע מכלליות האמור: פעולת מלחמה, איבה, טרור, חבלת סייבר, תקלה מכוונת או בלתי מכוונת באתר החנות, שביתות והשבתות, אירועי טבע חריגים, תקלות בסליקת כרטיסי אשראי וכל סיבה אחרת שאינה תוצאת מעשה או מחדל של האתר;
- במקרה בו קיים חשש שהרכישה מבוצעת במסגרת רכישה סיטונאית ו/או לצורך מכירה חוזרת על ידי הקונה או מי מטעמה;
- אם אזל המוצר מהמלאי לאחר או לפני שהתבצעה מכירה (אך טרם המשלוח ללקוחה). בוטלה ההזמנה כאמור, האתר לא יהא אחראי ולא יישא בכל נזק שנגרם ללקוח ו/או לצד שלישי, לרבות אך לא רק נזק בגין רכישת המוצר אצל צד שלישי במחיר גבוה יותר;
- כאשר קיים חשש, מצד החברה שהתמורה בגין הרכישה לא תתקבל ו/או שכרטיס האשראי שברשות הלקוח נחסם ו/או הוגבל לשימוש בדרך כלשהי.
- מבלי לגרוע מאמור לעיל, החברה תהא רשאית שלא לאשר הזמנה מסיבות נוספות לפי שיקול דעתה הבלעדי.
אספקה והובלת המוצרים
- החברה תפעל כדי לספק את המוצר ללקוחה בכפוף לקבלת מלוא התשלום.
- זמני אספקת המוצרים ו/או השירותים כפי שמצוינים כאן ו/או באתר כוללים רק “ימי עסקים”, קרי, ימי חול, מראשון ועד חמישי, בין השעות 09:00–17:00.
- החברה תדאג לאספקת המוצר הנרכש באתר לכתובת, כפי שהוקלדה על ידי הלקוח, ותוך עמידה במועד המשלוח הנקוב, אלא אם צוין מפורשות אחרת ו/או למעט עיכובים כאמור להלן.
- אספקת המוצרים תעשה באמצעות שליח “עד הבית” (על ידי חברת שילוח חיצונית) או באמצעות איסוף מהסניף על פי בחירת הלקוח אשר תופיע בהליך הרכישה בפועל.
- במידה והמשלוח יתבצע באמצעות שליח “עד הבית”, השליח יגיע לכתובת כפי שהוקלדה על ידי הלקוח תוך 3 ימי עסקים או 4 ימי עסקים ליישובים מרוחקים, מיום העסקים הבא מרגע אישור ההזמנה בחברת האשראי ובימי עסקים בלבד (במידה ומועד המשלוח יוצא ביום שאינו יום עסקים, יתקבל המשלוח במהלך יום העסקים הבא) בין השעות 8:00 ל-19:00.
- במידה ואינכם בבית, ניתן לאשר לשליח השארת המשלוח ליד הדלת או בארון החשמל ובמקרה זה החברה לא תהא אחראית לכל נזק ו\או אובדן או נזק עקיף או תוצאתי אחר מסוג שהוא שיגרמו למשלוח כתוצאה מכך.
- החברה אינה אחראית על עיכובים של חברת השילוח, לפי העניין, ובכל מקרה לא תהא אחראית לאיחור בביצוע אספקת המשלוח בנסיבות העולות כדי כוח עליון ו/או בנסיבות אחרות שאינן בשליטתה, כגון שביתות ו/או תקלות, לרבות אך לא רק תקלות במערכת המחשב ו/או הטלפון ו/או שירות הדוא”ל. כן עלולים להיווצר עיכובים במועדי האספקה של עד שבעה ימי עסקים עקב ספירות מלאי או ריבוי הזמנות ומשלוחים בעת ימי מכירה מיוחדים באתר. עיכובים כאמור אינם באחריות החברה ולא תהא ללקוח כל טענה כנגד החברה בעניין זה. המשלוח יסופק רק לאחר השלמת תהליך הרכישה, קרי לאחר שההזמנה נקלטה במערכת האתר, לפי המועדים המוגדרים, ובתנאי שחברת האשראי אישרה את העסקה.
- במידה והלקוח בחר “איסוף מסניף” ההזמנה תהיה מוכנה עד יום עסקים (בימי מכירות מיוחדים כגון בלאק פריידיי וסייבר מאנדיי ובימי ספירת מלאי ייתכנו עיכובים של עד 3 ימי עסקים). ניתן להגיע לאסוף את ההזמנה עם קבלת הודעת sms המאשרת שההזמנה מוכנה, ניתן להגיע לאסוף את ההזמנה בתוך 10 ימים מיום קבלת ההודעה ועל פי ימי ושעות פתיחת הסניף.
- שינוי אופן השילוח לאחר ביצוע הזמנה יתאפשר באמצעות שיחת טלפון לשירות הלקוחות וזאת בתוך שעה ממועד סיום ההזמנה, ובשעות הפעילות של שירות הלקוחות.
- המשלוחים יתבצעו לאזורים שאליהם מגיעה חברת השילוח החיצונית, לפי העניין, בהתאם לשיטת המשלוח שנבחרה על ידי הלקוחה בעת ביצוע ההזמנה ובכפוף למדינות חברת השילוח לרבות בעניין ההתחייבות למועד השילוח.
- מועדי האספקה המפורטים לעיל אינם חלים על פריטים שאזלו מהמלאי. במקרים בהם מוצר אזל מהמלאי והדבר יתגלה רק לאחר ביצוע הרכישה, החברה תיצור קשר עם הלקוח ותוודא מולו האם ברצונו לבטל את העסקה במלואה ו/או רק את הפריט החסר, במידה והלקוח יבחר לבטל את כל העסקה, הוא לא יחויב בגין העסקה וההזמנה תבוטל. למען הסר ספק, החברה לא תהא מחויבת במכירת המוצר, וללקוח לא תהא כל טענה ו/או תביעה בעניין זה בגין כל סוג של נזק ישיר ו/או עקיף אשר נגרם לו ו/או לצד ג’, וזאת בכפוף לכך שהנהלת האתר תשיב ללקוח כל סכום ששילם במידה ואכן שילמה לחברה ו/או תבטל את החיוב במידה ובוצע.
- דמי משלוח – רכישה מעל 249 ₪ באתר, תהא פטורה מתשלום דמי משלוח. רכישה מתחת ל- 250 ₪ כרוכה בתשלום דמי משלוח בגובה 29.90 ₪, החברה רשאית לעדכן את תעריפי המשלוחים מעת לעת ובלא צורך בהודעה מוקדמת בעבור שיטת משלוח איסוף מסניף לא ייגבה תשלום מהלקוח.
קניין רוחני וזכויות יוצרים
- האתר והתוכן המופיעים בו, לרבות, מבלי לגרוע מכלליות האמור: סימני מסחר, עיצוב האתר, גרפיקה, לוגואים, שרטוטים, נתונים, דגמים, עיצובים, איורים, מוסיקה, צילומים, תמונות, מפות, קטעי אודיו, קטעי וידאו, טקסט, גרפיקה וכיוצ”ב (להלן בפרק זה: “המידע”) מוגנים על-ידי דיני זכויות יוצרים של מדינת ישראל, אמנות בינ”ל וחוקי זכויות יוצרים של מדינות אחרות ובכל מקרה שייכים לחברה או לצדדים שלישיים אחרים.
- חל איסור מוחלט להעתיק ו/או לשכפל ו/או להפיץ ו/או למכור ו/או לפרסם ו/או להציג בכל מדיה ו/או להשתמש במידע ו/או לעשות כל פעולה ו/או שימוש, לרבות שימוש עצמי ו/או מסחרי, במישרין או בעקיפין, וכל האמור למעט אם החברה התירה זאת במפורש בכתב ומראש.
- המשתמש מתחייב שלא לבצע ולא לנסות לבצע שינוי כלשהו באתר ו/או העתקה ו/או הורדה של חומר האגור באתר לרבות בדרך של: “Peep-Link”, “Robot” ,”PageScrape” ,”Spider” ו/או כל שיטה אחרת, אלגוריתם או תהליך ידני דומה, ולא להוריד או להעתיק ו/או להעביר לאחר חומר שאגור באתר החנות שאינו מיועד להורדה ו/או העברה ו/או לא לנסות לקבל גישה לעסקאות שבוצעו על ידי אחרים באמצעים כלשהם ו/או לא לבצע פעולה כלשהי העלולה לפגוע בקניינן הרוחני של החברה, לפגוע בפרטיות משתמשות אחרות ו/או לשנות מידע באתר ו/או להזיק לאתר ו/או למשתמשות בו.
- כל זכויות הקניין הרוחני (וזאת בין אם המדובר בזכויות רשומות ובין אם המדובר בזכויות שטרם נרשמו ו/או בהליכי רישום), בקשר למידע ו/או לאתר, לרבות, מבלי לגרוע מכלליות האמור: זכויות יוצרים, שם המתחם (“Domain”), פטנטים, סימני המסחר לרבות השם “היפ היפ”, מדגמים, זכויות יוצרים, סודות מסחריים, עיצובים, סימני מסחר, Know How, שיטות, אופן הצגתו ועיצובו של האתר, וכן כל עניין או פרט הקשורים באתר, הם רכושה הבלעדי של החברה ו/או החברה הנה בעלת רישיון השימוש בהם, והשימוש בכל הזכויות האמורות מותר לה באופן בלעדי ו/או בהתאם לתנאי הרישיון שניתנו לה.
פרטיות ואבטחת מידע
- פרטיות משתמשי האתר חשובה לחברה והחברה נוקטת באמצעי הזהירות המקובלים על מנת לשמור, ככל האפשר, על סודיות המידע הנמסר לה על ידי המשתמשים. כדי לשפר את ההגנה על הפרטיות של מבקרי ו/או לקוחות האתר, החברה מספקת מידע זה לגבי מדיניות הגנת הפרטיות שלה ואודות האפשרויות העומדות בפני המשתמשות בעת השהות באתר וככל הנוגע להתנהלות באתר לגבי איסוף מידע.
- בעת שימוש בשירותי האתר נאסף עלייך מידע ממס’ מקורות (להלן בפרק זה: “המידע”)
א. מידע שאתה מוסר ביודעין. הנרשם לאתר מאשר שהוא מסר את המידע אודותיו מרצונו החופשי ובהסכמתו המלאה. הלקוח יהיה אחראי באשר לנכונות המידע הנמסר על ידיו;
ב. מידע שמתקבל כתוצאה משימוש באתר (מידע סטטיסטי ומצטבר לדוגמה, פרסומות שקראת באתר, העמודים שבהם צפית, הצעות והשירותים שעניינו אותך וכד’);
ג. מידע ממאגר hiphip club שהועבר בהסכמת הלקוח. אחת מאפשרויות הרישום באתר מיועדת לחברי מועדון hiphip club- כל נרשם דרך אפשרות זו תאשר לחברה קבלת פרטים מהמאגר. - החברה נוקטת במיטב אמצעי הזהירות המקובלים על מנת לשמור ככל האפשר על סודיות המידע ופרטיות לקוחותיה. יחד עם זאת, ידוע כי מידע שלקוח בוחר לפרסם באתר כגון, קטעי וידאו, טקסט, ביקורת, קישורים וכו’ אינו בגדר מידע פרטי.
- השימוש במידע נעשה על פי דין ונועד לצרכי ניהול ותפעול האתר ומתן השירותים ללקוחות ובכלל זה: שיפור חווית המשתמש, שיפור והעשרת השירותים והתכנים המוצעים באתר, שינוי וביטול שירותים ותכנים קיימים, התאמת תכנים ושירותים ללקוחות וטעמם, למטרות שיווק ו/או פרסום ו/או קידום מכירות ו/או מכירות, למטרת פניה לנרשמת בכל דרך לרבות בדרך של דיוור ישיר של חומר שיווקי ופרסומי ו/או אחר בכל אמצעי תקשורת (לרבות ב-SMS ודוא”ל, לרבות באמצעות טכנולוגיית “עוגיה” (Cookies) לצרכי עידוד נאמנות, ניתוח ומחקר סטטיסטי, עריכת סקרים וכל שימוש מקוון אחר בקשר לנושא שיווקי ו/או לצרכים פנימיים, כגון צרכי תחקור תלונות ו/או ביקורות וכד’
- המידע עשוי להיות מועבר לצדדים שלישיים ככל שהדבר יידרש לצורך מתן השירותים ו/או תפעול האתר ו/או מועדון הלקוחות ו/או לניהולו התקין של האתר (כגון על ידי העברת מידע לעובדי החברה ו/או לספקי האתר), והכל בהתאם להוראות התקנון ולכל דין.
- החברה תוכל למסור פרטים כאמור גם לצרכים אחרים ככל שתידרש לעשות כן על פי צו שיפוטי ו/או לפי דין ו/או על פי בקשה מגורם משפטי מוסמך ו/או לצורך סיוע לרשויות אכיפה ממשלתיות ו/או לצורך הגנה על ביטחון ושימוש הלקוחות באתר ו/או אם תתמזג עם גוף אחר ו/או תמזג את פעילותה עם פעילותו של גוף אחר וככל שהמידע יועבר לאותו גוף שיקבל על עצמו את הוראות מדיניות הפרטיות בחברה ו/או אם תעלה טענה ו/או יתעורר חשד אצל החברה כי הנרשם לאתר ביצע מעשה ו/או מחדל הפוגע ו/או עלול לפגוע בחברה ו/או במי מטעמה ו/או בצדדים שלישיים ו/או חשד כי המשתמש ביצע שימוש שיש בו משום לאפשר, לסייע ו/או לעודד ביצועו של מעשה בלתי חוקי ו/או חשוד כמעשה בלתי חוקי ו/או שימוש שיש בו משום הפרת תנאי מתנאי התקנון ו/או כל הסכם עם החברה.
- רישום הפרטים באתר ו/או השימוש באתר מהווה הסכמה של הנרשם לכך שמידע אודות פרטיו וכל נתון שיופק על סמך ניתוח פרטיו יוחזקו במאגר מידע אחד או יותר של החברה ו/או מי מטעמה, וכי ייעשה במידע זה שימוש כדין. משתמש רשאי לדרוש מהחברה בכתב, כי המידע המתייחס אליו יימחק ממאגר המידע. המשתמש מוסר את פרטיו מרצונו החופשי. ידוע לו כי לא חלה עליו חובה חוקית למסור את המידע אודותיו. האחריות בגין נכונות הפרטים ועדכונם הינו על המשתמש בלבד.
- ידוע לנרשם כי המידע ישמש את החברה ואת מועדון HIPHIP CLUB לצורך עריכת סקרים ומחקרי שוק, לרבות לעניין מבצעים והטבות, בדרך של דיוור ישיר וכן באמצי מדיה שונים, לרבות בדואר, בדוא”ל. ידוע לנרשם כי המידע אודותיו יכול שיועבר לצד ג’ במקרה בו העבירה HIPHIP את זכויותיה וחובותיה לצד שלישי ובלבד שצד שלישי זה כאמור יקבל על עצמו את ההוראות המפורטות בתקנון זה.
- למשתמש באתר לא תהא כל טענה ו/או דרישה כלפי החברה בקשר למסירת פרטיה והשימוש בפרטיו כאמור לעיל והוא מוותר על כל טענה ו/או תביעה כאמור, לרבות מכוח חוק הגנת הפרטיות, תשמ”א-1981.
- הסכמת הלקוח לקבלת דיוור, תהווה הסכמה לקבלת דיוור של חומרים פרסומיים, מבצעים, הטבות, שת”פים ועדכונים שונים בקשר עם המותגים והמוצרים באתר, האתר והשירותים הניתנים במסגרתו. הפניה והעדכונים ייעשו באמצעי המדיה השונים, כגון: דואר אלקטרוני והודעות כתובות לטלפון הנייד (SMS). הסכים חבר מועדון לקבלת דיוור, או לא הודיע על סירובו לקבלת דיוור, רשאי הוא, בכל עת, להודיע לחברה על סירובו לקבל הדיוור. הודעת הסירוב תינתן בכתב, לחילופין באמצעות מנגנון ההסרה שיימצא בכל דיוור.
- החברה רואה בגולש ברשת האינסטגרם אשר העלה תמונה בה ניתן לראות מוצר ממוצרי האתר יחד עם התיוג hiphip# – כמי שהזמין את החברה ו/או מי מטעמו לשתף את התמונה באתר ו/או במדיות חברתיות בהן יש לאתר עמוד. גולש אשר אינו מעוניין בהצגת התמונות שהועלו על ידו באופן הנ״ל מוזמן לפנות לשירות הלקוחות בכל אמצעי תקשורת שתבחר, והסרת התמונות תתבצע מיידית.
- כל העברה של מספר כרטיס אשראי מהאתר נעשית באופן מוצפן על פי תקן אבטחת מידע המחמיר ביותר PCI DSS Level ופרטי האשראי לא נרשמים במחשבי החברה ו/או בידיה.
- במקרים שאינם בשליטתה ואו הנובעים מכוח עליון, החברה לא תהא אחראית לכל נזק מכל סוג שהוא, עקיף ו/או ישיר שייגרם ללקוח או למי מטעמו ו/או אם מידע זה אבד ו/או יגיע לגורם עוין ו/או יעשה בו שימוש שלא בהרשאה.
- הנהלת האתר עושה מאמץ לספק ללקוחותיה שירות תקין ובאיכות גבוהה, אם כי אינה מתחייבת שהשירות באתר לא יופרע, יינתן כסדרו ו/או בלא הפסקות ו/או יתקיים בבטחה ו/או ללא טעויות ו/או יהיה חסין מפני גישה בלתי-מורשית למחשבי הנהלת האתר, נזקים, קלקולים, תקלות או כשלים, לרבות תקלות בחומרה, בתוכנה או בקווי התקשורת לאתר.
- החברה תהא רשאית לעשות שימוש ב-“עוגיות” Cookies (קבצי טקסט קטנים אשר מאוחסנים, על ידי האתר, על הכונן הקשיח של המחשב של המשתמש באמצעות הדפדפן) או טכנולוגיות דומות – לצורך בין היתר, תפעולו השוטף והתקין, איסוף נתונים סטטיסטיים אודות השימוש באתר, אימות פרטים, התאמת האתר להעדפות האישיות של הלקוחות, לצורכי אבטחת מידע, שיפור חווית משתמש, לספק למשתמש שירות מהיר ויעיל ולמנוע מהמשתמש את הצורך להזין את פרטיו האישיים בכל כניסה לאתר. דפדפנים מודרניים כוללים אפשרות להימנע מקבלת Cookies אם אינך יודע כיצד לעשות זאת, בדוק בקובץ העזרה של הדפדפן שבו אתה משתמש.
שירות לקוחות
לפרטים ובירורים באשר להפעלת האתר ופעילותו, ניתן לפנות אלינו בפרטים הבאים:
טלפון: 03-6887800
דוא”ל: service@hiphip.co.il
הצהרת נגישות
מעודכן ליום 26.06.23
אנחנו בHIPHIP מחויבים ופועלים למען קידום הנגישות כדי לאפשר גם לאנשים עם מוגבלות וצרכים מיוחדים להשתמש וליהנות ממגוון השירותים שאנו מציעים לכלל לקוחותינו בנקודות שירות ומכירה, באתר האינטרנט ובמוקדי השירות הטלפוני.
כרבע מהאוכלוסייה בישראל נתקלת בקשיי נגישות לאינטרנט: לקויי ראייה, לקויי שמיעה, אנשים עם מוגבלות מוטורית, בני הגיל השלישי ועוד.
על מנת שנוכל לספק שירות מיטבי, מקצועי ונגיש לכולם בצענו את ההתאמות הנדרשות באתר האינטרנט שלנו, והטמענו את כללי הנגישות ככל שניתן בהתאם לעקרונות תקן הנגישות בישראל, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), תשע”ג-2013 (סימן ג’: שירותי האינטרנט),
האתר מותאם לדרישות הנגישות תקן 5568 ברמה AA על פי הנחיות WCAG 2.1
הנגישות באתר מותאמת לדפדפנים המובילים: כרום, פיירפוקס, אקספלורר 9 ומעלה.
השקענו כמות משאבים משמעותית בכדי להבטיח שהאתר שלו יהיה קל יותר לשימוש ונגיש יותר לאנשים עם מוגבלויות, מתוך אמונה חזקה שלכל אדם יש את הזכות לחיות בכבוד, בשוויון, בנוחות ובעצמאות.
אנו מעמידים לרשותכם רכיב נגישות מתקדם של חברת UserWay, המופעל על ידי שרת נגישות ייעודי. התוכנה מאפשרת לאתר לשפר את תאימותו להנחיות הנגשת תוכן האינטרנט (WCAG 2.1).
ניתן להפעיל את תפריט הנגישות של UserWay על ידי לחיצה על סמל תפריט הנגישות שמופיע בפינת הדף. תפריט הנגישות והטכנולוגיה שמופעלת על האתר מאפשרים אופציות רבות כגון:
התאמת האתר למשתמשי קורא מסך, אפשרות לניווט באמצעות מקלדת, הגדלת פונטים, עצירת הבהובים, ניגודיות, הדגשת קישורים, שינוי פונט, ועוד אפשרויות רבות עליהן ניתן לקרוא כאן, פתרון הנגישות תומך בתוכנות קורא מסך: JAWS, NVDA ועוד.
אנחנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות האתר כחלק ממחויבותנו לאפשר שימוש בו עבור כלל האוכלוסיה ובכלל זה אנשים עם מוגבלות וצרכים מיוחדים. יש לציין כי למרות מאמצינו להנגיש את כלל הדפים באתר, ייתכן ותתקלו בחלקים שטרם הונגשו.
אם מצאתם ו/או נתקלתם בקשיים בגלישה באתר בנושא הנגישות או בכלל, נשמח לקבל פניות לקבלת מידע ו/או הצעות שיפור ו/או מייל עם דיווח על הבעיה, לרכז תחום הנגישות בחברה:
רכז תחום הנגישות- פול קהלני
דוא”ל: service@hiphip.co.il
כדי שנוכל לטפל בבעיה בדרך הטובה ביותר, אנחנו ממליצים מאוד לצרף פרטים מלאים ככל שאפשר:
- תיאור הבעיה
- מהי הפעולה שניסיתם לבצע?
- באיזה דף גלשתם?
- סוג וגרסה של הדפדפן
- מערכת הפעלה
- סוג הטכנולוגיה המסייעת (במידה והשתמשתם)
הסדרי נגישות בארגון:
- מוקד טלפוני נגיש.
- יצירת קשר SMS או דוא”ל לטובת אנשים לקויי שמיעה וחירשים.